پایان این برگه

خیلی وقت است که به این‌جا سری نزدم و دستی به رویش نکشیده‌ام. راستش از سال پیش به فکر جای جدیدی بودیم که تغییردهی آسان‌تری در اختیارمان بگذارد. و از طرفی چون بلاگ اسکای در گذشته چند بار بدون ذکر دلیل یک‌باره محو شد این انگاره را در دل گذاشت که نکند بار دیگر هم اتفاق بیافتد و دیگر دست‌رسی به مطالب امکان پذیر نباشد. البته این دست‌رسی بیش‌تر از سر خاطره و انگیزه‌های نوشته‌هاست، نه به خاطر بی‌نظیر بودنشان! 

در هر شکل کم‌کم اسباب‌کشی کردیم و اکنون در این‌جا زندگی می‌کنیم. دوستانی که هنوز لینک زمینی را در گوشه‌ی وبلاگ یا سایتشان دارند، لطف کنند آدرس جدید را جای‌گزین کنند.  

به امید دیدارتان 

زمینی‌ها

نظرات 3 + ارسال نظر
حمید یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 04:01 ب.ظ http://vahshatnakiha.blogfa.com

سلام میخواستم پیشنهاد بدم با وبلاگ من تبادل لینک کنید لطفا" اگر مایل به تبادل لینک بودید با عنوان" عکس های وحشتناک و ترسناک قتل اعدام " لینک کنید و در نظرات اطلاع بدید تا من هم شما رو لینک کنم کاش تو وبلاگت مینوشتی اگه کسی خواست لینکت کنه با چه اسمی لینکت کنه خدا نگهدار

لینک جمعه 22 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:19 ق.ظ http://30pic.blogfa.com

سلام میخواستم پیشنهاد بدم با وبلاگ من تبادل لینک کنید لطفا" اگر مایل به تبادل لینک بودید با عنوان" عکسهای بازیگران و عکسهای عاشقانه" لینک کنید و در نظرات اطلاع بدید تا من هم شما رو لینک کنم کاش تو وبلاگت مینوشتی اگه کسی خواست لینکت کنه با چه اسمی لینکت کنه خدا نگهدار

سعید سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:53 ب.ظ http://www.bnro.blogfa.com

سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد