به این میگن خونه تکونی وبلاگی!


به مناسبت فرارسیدن عید من قالب سیاه قبلی رو با این که سفید تر است عوض کردم. 
به امید روزهایی سپیدتر

پیشاپیش سال نو را به همه دوستان عزیزی که به طور مرتب اینجا میان (و همین طور آن هایی که اتفاقی گذارشون اینجا افتاده و الان این نوشته رو می خونند) تبریک می گم.
نوروزتان پیروز!

آن نیمه پنهان تر زمینی
نظرات 6 + ارسال نظر
نسرین چهارشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 06:42 ب.ظ

سلام ٫ قالب نو مبارک ! بسیار زیبا و دل بازه .
سال نو را هم به هر دو نیمه زمینی تبریک می گم و امیدوارم سالی سرشار از عشق و صفا و صمیمیت و سلامتی در پیش داشته باشید .

رویا چهارشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 07:28 ب.ظ http://intimate.persianblog.com

زمینی جان سلام. البته من جزو رهگذرا محسوب نمیشم! کم وبیش می آم ومطالبت رو می خونم. بهر حال منم سال خوبی رو برات آرزو می کنم. عیدت مبارک.

آدمیزاج چهارشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 09:59 ب.ظ http://www.homosapiens.blogsky.com

بهتر و متنوع است این!
بع خصوص سر صفحه.
اما سبز خط دور نوشته‌ها و صفحه‌ی بازخورد یوخده خامست!
راستی سال نوی خودت مبارک!

آرتا پنج‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 07:18 ق.ظ

به به ... آقا مبارکه... خیلی خیلی مبارکه...
هم قالب جدید و هم عید نوروز...
راستی یه خبر مهم : آرتین می مونه!

آرتین پنج‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 08:57 ق.ظ

مبارکه . البته سال نو ! راستی قالب جدیدم خوبه هاااا نه !

تنها جمعه 29 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 09:31 ق.ظ http://tanhayegooshegir.persianblog.com

زمینی جان سلام... میارک باشه قالبت.. خیلی قشنگ شده اینجا!!.. راستی!!.. دوست عزیزم.. بابات لینک خیلی ممنونم.. شرمنده کردی عزیز... قالبمو که عوض کردم هنوز فرصت پیدا نکردم لینکارو اضافه کنم.. خیلی ممنونم ازت دوست مهربونم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد