هوا بس ناجوانمردانه سرد است!


 نامردمی‌ها در این جهان هنوزآینده درخشانی را در پیش دارند
«پاول والری»
 
نقشه جهان، اگر که آرمان شهر بر آن نقش نبسته باشد ارزش حتی یک نگاه را ندارد
«اسکار وایلد»
 

کمک به کارتون خواب‌های تهران


پ. ن
 من این نوشته رو بدون اطلاع از نوشته قبلی نیمه دیگر نوشتم و تازه بعد از انتشار دیدم که اون نیمه روشن‌تر زمینی زودتر از من دست به کار شده بود
نظرات 3 + ارسال نظر
هاله شنبه 28 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 12:59 ب.ظ

سلام عزیز دلم، فقط اومدم بگم که خیلی دوستت دارم - به خاطر اون وجود نازنین و قلب دریائیت. دوستت دارم. اصلا" دلیل ندارم. دوستت دارم.

زیستن یکشنبه 29 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 05:08 ق.ظ http://zistan.persianblog.com/

زمینی جان سلام خیلی خوشحالم که از وانکا خوشت اومد
ببینم راستی :
تو هم ؟؟
ما فکر می کردیم زیستن فقط دو نیمه ایه :))))
خیلی بد کاری کردی اون پیغام منو پاک نکردی باهات قهرم :((

زیستن عزیزم فکر کردم که انتخاب را به من واگذار کردی برای این که نظر دوستان برایم محترم است پاکش نکردم. چشم همین الان. حالا آشتی دیگه :)

کیان یکشنبه 29 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 07:40 ب.ظ http://www.tardidha.blogsky.com

به هر حال به خاطر وجود انسانهایی که درد جامعه را دارند است که هنوز تمدن بشری به سال صفر نرسیده...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد